Smart Domination Box
Smart Domination Box har 5 lägen, som registrerar antalet träffar och tidsinnehav, samt visualiserar tagningsprocessen i realtid med hjälp av ljud och ljus.
TYDLIG LJUD OCH LJUS INDIKATION
Smart Domination Box ser till att hålla dig uppdaterad på allt vad som händer med tydliga ljud- och ljussignaler.
LED-indikation
Med hjälp av den tydliga LED-indikator belysningen kan spelare se fångstprocessen på långt håll, vilket gör att de snabbt kan anpassa lagets spelstrategi därefter.
Högtalare
Varje Smart Domination Box relaterad spelhändelse vidarebefordras via högtalare. Således kommer spelare aldrig att missa ett ögonblick där ett fiendelag tog ledningen.
Förutsättningar för ett rättvist spel
Det finns en träffsensor installerad på den övre panelen, liksom sändare som kan träffa spelare med ”strålning” om de stannar länge nära Smart Domination Box. Designen och placeringen av träffsensorn gör att den endast kan erövras på kort avstånd.
5 olika spellägen i en enhet
Capture by Time
Ett klassiskt läge, där Smart Domination Box erövras och räknar fångsttiden för varje lag. Vinnaren är laget som håller Domination Box under den angivna tiden!
Triple Capture
En variant av det klassiska läget, där tre lag deltar samtidigt. Insamlingsindikering sker separat, vilket gör att du kan se framstegen för varje lag även på avstånd.
Capture by Shots
Smart Domination Box räknar antalet träffar som gjorts av varje lag. Tiden spelar ingen roll, huvuduppgiften är att skjuta på den övre panelen ett visst antal gånger. För att förhindra att spelare samlas i närheten av enheten träffar Smart Domination Box alla runt den med ”strålning” med jämna tidsintervall.
Tug of War
Alla tre LED indikeringslampor är samtidigt fyllda med två färger, som visar framstegen för de båda lagen i realtid. Allteftersom spelet fortskrider, fyller det dominerande laget gradvis hela skalan med sin färg. Vinnaren är laget som lyckades fylla skalan helt med sin färg.
Raise the Flag
Ett alternativ till Tug of War, där man inte tar hänsyn till tid, utan antalet skott varje lag avlossat. ”Raise the flag” fungerar inte utan att först sänka motståndarens flagga. När det första laget fångar enheten kommer färgskalan för detta lag att växa i proportion till antalet träffar. Sedan fyller det dominerande laget skalan med sin egen färg, sänker motståndarens flagga och höjer sedan sin egen flagga.